Lubisz kontakt z ludźmi? Kochasz kawę?
Teraz masz szansę zgłębić tajniki wiedzy o kawie oraz rozwijać doświadczenie w sprzedaży innowacyjnych produktów użytkowych.

Jeśli podzielasz naszą pasję, wokół włoskiego espresso i produktów klasy Premium, to możemy Ci zaproponować stanowisko:

Doradca Klienta  w Warszawie

Nasze oczekiwania od kandydatów:

  • Doświadczenie w branży kawowej;
  • Dobre umiejętności interpersonalne;
  • Kreatywność, zaangażowanie w powierzone zadania;
  • Doświadczenie w sprzedaży produktów w kanale HORECA;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Pozytywne nastawienie do świata i ludzi;
  • Prawo jazdy kategorii B – min. 2 lata;

Oferujemy:

  • Umowę o pracę;
  • Zatrudnienie w stabilnej finansowo firmie;
  • Dodatkową prowizję uzależnioną od efektów pracy;
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy;
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia;
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole;
  • Szkolenia i wyjazdy zagraniczne;
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji.

Do Twoich zadań, należeć będzie:

  • Pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym terenie w sektorze gastronomicznym;
  • Przeprowadzanie prezentacji, szkoleń  oraz degustacji produktu;
  • Przygotowywanie ofert handlowych;
  • Opieka nad stałymi klientami, dbałość o dobre relacje i współpracę;
  • Dbanie o wizerunek firmy i promowanie jej marki;

Nie oczekujemy od Ciebie dużego doświadczenia – dla nas najważniejsze jest Twoje zaangażowanie w pracę, chęć stałego rozwijania się i doskonalenia swoich umiejętności.
Jeżeli nie boisz się kontaktów z ludźmi i nowych wyzwań, ta praca jest dla Ciebie 🙂 !

Na CV proszę umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. nr 133, poz.883).”

Adres e-mail, na który należy przysyłać aplikacje: magda@djp.com.pl